![](/images/head_02.jpg)
Vedení účetnictví
Účetnictví se zpracovává dle platných českých právních norem a účetních standardů. Vedení účetnictví probíhá v prostorách naší společnosti průběžně na základě obdržených účetních dokladů případně formou vzdáleného přístupu k vlastnímu účetnímu softwaru.
Vedení účetnictví zahrnuje:
- kompletní zpracování a vedení účetnictví
- vedení a zpracování závazků a pohledávek, pravidelné zasílání přehledů závazků a pohledávek dle požadavků klienta
- vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku
- zpracování daňového přiznání k DPH včetně souhrnných hlášení
- zpracování ostatních daní (daň z příjmů, daň silniční, daň darovací aj.)
- sestavení řádné, mimořádné či mezitímní účetní uzávěrky
- měsíční účetní uzávěrky dle požadavků klienta (rozvaha, výsledovka)
- vyhotovení přehledů dle potřeb klienta
- příprava podkladů ke kontrole
Dále nabízíme:
- účetní poradenství
- rekonstrukce účetnictví
- vedení účetnictví po založení společnosti
- sestavení vnitřních směrnic a jejich aktualizace
- poradenské a metodické konzultace dle konkrétních požadavků klienta, případně průběžné nebo jednorázové kontroly účetních postupů
- spolupráci při zpracování „výroční zprávy“ a „ Zprávy o vzájemných vztazích“
- příprava podkladů na audit
Partnerská zóna | © 2011 FIN-IT consulting s.r.o.